Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 22.1.2008 mi provedl autoservis následujíci opravu mého vozidla: výměna těsnění pod hlavou motoru včetně náhradních dílů. Tj. výměna těsnění včetně 10 ks šroubů.
V součané době se závada projevila znovu. Po přistavení do konkurenčního autoservisu bylo zjištěno, že při původní opravě byl zalomen jeden utahovací šroub a ten byl následně nalepen zřejmě aby to nebylo možné vizuálně zjistit.

V důsledku této vadně provedené práce došlo k obnovení původní závady na vozidle. Domnívám se, že můžu považovat vadně provedenou práci za vadný výrobek podle příslušného zákona a tudíž i po uplynutí lhůt uvedených v občanském a obchodním zákoníku a vzniklou škodu po autosevisu požadovat. Mám pravdu? Martin

ODPOVĚĎ:
V současné době již nemůžete vadně odvedenou práci reklamovat. Vadně provedená práce (oprava) sice není vadný výrobek, ale nárok na náhradu škody žádat můžete. Vzhledem k tomu, že uběhly dva roky od provedení opravy, doporučuji nečekat a podat návrh na soud a žádat náhradu škody.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.