Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. prosinec 2013
Hodinky zakoupené před 2 měsíci mají závadu - zastavují se - a poté se rozejdou, jednou po 2 hodinách a jednou po 2 dnech, vadu tedy není možné předvést prodávajícímu. Chtěl bych využít § 616 Občanského zákoníku. Je nějaký rozdíl v uplatnění § 616 při šedém dovozu - jedná se o švýcarský výrobek cca 4.000 Kč.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 8. prosinec 2013
Chěla bych poradit s neuznanou reklamací. Reklamovala jsem sekačku 3x se stejnou závadou (přestalo se točit kolečko pohonu) a chtěla jsem vrátit peníze. Reklamaci mi uznali, ale peníze mi nevrátili. Prý to byla jiná závada (technik tam napsal, že vyměnil jinou součástku, než u předešlích reklamací).
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 8. prosinec 2013
Chěla bych poradit s neuznanou reklamací. Reklamovala jsem sekačku 3x se stejnou závadou (přestalo se točit kolečko pohonu) a chtěla jsem vrátit peníze. Reklamaci mi uznali, ale peníze mi nevrátili. Prý to byla jiná závada (technik tam napsal, že vyměnil jinou součástku, než u předešlích reklamací).
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 8. prosinec 2013
Chěla bych poradit s neuznanou reklamací. Reklamovala jsem sekačku 3x se stejnou závadou (přestalo se točit kolečko pohonu) a chtěla jsem vrátit peníze. Reklamaci mi uznali, ale peníze mi nevrátili. Prý to byla jiná závada (technik tam napsal, že vyměnil jinou součástku, než u předešlích reklamací).
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 8. prosinec 2013
Chěla bych poradit s neuznanou reklamací. Reklamovala jsem sekačku 3x se stejnou závadou (přestalo se točit kolečko pohonu) a chtěla jsem vrátit peníze. Reklamaci mi uznali, ale peníze mi nevrátili. Prý to byla jiná závada (technik tam napsal, že vyměnil jinou součástku, než u předešlích reklamací).
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 8. prosinec 2013
Zajímalo by mě jak je to ve skutečnosti se smluvní pokutou v eshopech? Stále častěji se setkávám s podmínkou, že pokud zákazník nepřevezme zboží, musí zaplatit pokutu třeba 500 Kč. V opačném případě bude smluvní pokuta vymáhána inkasní agenturou, pohledávka někam předána či řešeno soudní cestou. Zde je mírnější ukázka:
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 8. prosinec 2013
Zajímalo by mě jak je to ve skutečnosti se smluvní pokutou v eshopech? Stále častěji se setkávám s podmínkou, že pokud zákazník nepřevezme zboží, musí zaplatit pokutu třeba 500 Kč. V opačném případě bude smluvní pokuta vymáhána inkasní agenturou, pohledávka někam předána či řešeno soudní cestou. Zde je mírnější ukázka:
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 8. prosinec 2013
Zajímalo by mě jak je to ve skutečnosti se smluvní pokutou v eshopech? Stále častěji se setkávám s podmínkou, že pokud zákazník nepřevezme zboží, musí zaplatit pokutu třeba 500 Kč. V opačném případě bude smluvní pokuta vymáhána inkasní agenturou, pohledávka někam předána či řešeno soudní cestou. Zde je mírnější ukázka:
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 8. prosinec 2013
Zajímalo by mě jak je to ve skutečnosti se smluvní pokutou v eshopech? Stále častěji se setkávám s podmínkou, že pokud zákazník nepřevezme zboží, musí zaplatit pokutu třeba 500 Kč. V opačném případě bude smluvní pokuta vymáhána inkasní agenturou, pohledávka někam předána či řešeno soudní cestou. Zde je mírnější ukázka:
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 8. prosinec 2013
Asi před měsícem jsem prodloužil smlouvu s Vodafone na další dva roky. Podmínkou podepsání smlouvy bylo dodání telefonu Windows HTC 8X. Telefon je uvedený ve smlouvě a byl dotovaný, jelikož jsem měl nasbírané body za předcházející smlouvu. Po cca měsíci užívání jsem zjistil že telefon není 8X ale 8S (levnější typ hůře vybavený).