Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
Jsem dodavatelem oděvů ze zahraničí a od 1.4.2011 se zvýšilo DPH na 20%. Mou otázkou je, zda-li mám jako prodejce právo kupujícímu poslat fakturu a vyžadovat náklady za proclení a DPH, když jeho objednávka byla odeslána před 1. dubnem, avšak doba doručení oděvů je 1 měsíc, tudíž zasahuje již po datu 1.4. 2011, či je potřeba, abychom zvýšené náklady uhradili my? Děkuji, Bivoj
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
Jsem dodavatelem oděvů ze zahraničí a od 1.4.2011 se zvýšilo DPH na 20%. Mou otázkou je, zda-li mám jako prodejce právo kupujícímu poslat fakturu a vyžadovat náklady za proclení a DPH, když jeho objednávka byla odeslána před 1. dubnem, avšak doba doručení oděvů je 1 měsíc, tudíž zasahuje již po datu 1.4. 2011, či je potřeba, abychom zvýšené náklady uhradili my? Děkuji, Bivoj
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. duben 2011
Ráda bych se informovala, zda-li je v pořádku a v souladu se zákonem, že je v internetovém obchodě možnost platby pouze předem na bankovní účet. Pokud ne, je možno vyžadovat 50% z ceny, zbylou část po zaslání zboží?
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. duben 2011
Ráda bych se informovala, zda-li je v pořádku a v souladu se zákonem, že je v internetovém obchodě možnost platby pouze předem na bankovní účet. Pokud ne, je možno vyžadovat 50% z ceny, zbylou část po zaslání zboží?
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. duben 2011
Ráda bych se informovala, zda-li je v pořádku a v souladu se zákonem, že je v internetovém obchodě možnost platby pouze předem na bankovní účet. Pokud ne, je možno vyžadovat 50% z ceny, zbylou část po zaslání zboží?
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Koupil jsem od jedné paní kombinovaný sporák a nevšiml jsem si při koupi, že elektrická trouba je v zadní části rezavá. Hned jsem paní zavolal, ale ta nechce o vrácení nic slyšet jelikož tvrdí, že to prodala jako soukromá osoba a smlouva je již uzavřena a věc nechce a nemůžu ji vrátit. Řekl jsem, že sporák přivezu zpět ale odmítá to a tvrdí že je jednoznačně právo na její straně.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Koupil jsem od jedné paní kombinovaný sporák a nevšiml jsem si při koupi, že elektrická trouba je v zadní části rezavá. Hned jsem paní zavolal, ale ta nechce o vrácení nic slyšet jelikož tvrdí, že to prodala jako soukromá osoba a smlouva je již uzavřena a věc nechce a nemůžu ji vrátit. Řekl jsem, že sporák přivezu zpět ale odmítá to a tvrdí že je jednoznačně právo na její straně.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Koupil jsem od jedné paní kombinovaný sporák a nevšiml jsem si při koupi, že elektrická trouba je v zadní části rezavá. Hned jsem paní zavolal, ale ta nechce o vrácení nic slyšet jelikož tvrdí, že to prodala jako soukromá osoba a smlouva je již uzavřena a věc nechce a nemůžu ji vrátit. Řekl jsem, že sporák přivezu zpět ale odmítá to a tvrdí že je jednoznačně právo na její straně.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Koupil jsem od jedné paní kombinovaný sporák a nevšiml jsem si při koupi, že elektrická trouba je v zadní části rezavá. Hned jsem paní zavolal, ale ta nechce o vrácení nic slyšet jelikož tvrdí, že to prodala jako soukromá osoba a smlouva je již uzavřena a věc nechce a nemůžu ji vrátit. Řekl jsem, že sporák přivezu zpět ale odmítá to a tvrdí že je jednoznačně právo na její straně.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Spolu s fasádou měly být zhotoveny i povrchy balkonů systémovým řešením firmy Weber. Stavební firma odstranila funkční lepenku s hliníkovou vložkou a teprve 21. 10. 2010 začala zhotovovat systémové řešení, ale již začalo mrznout a na balkony se začaly aplikovat hmoty za nevhodných klimatických podmínek. Dodavatel dne 29. 10. 2010 skončil, odstoupil od smluvy a izolace nedokončil.