Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 17. říjen 2010
Obec nám nabídla k prodeji byt do osobního vlastnictví. K ceně bytu (tu si stanovilo město s přihlédnutím ke znaleckému posudku) nám připočetla jak náklady spojené s vypracováním znaleckého posudku taky různé opravy v bytě a celém bytovém domě od roku 2006 (například oprava balkonů atd). Započetla nám tam i výměnu staré vany, kuchyňské linky, obezdění jádra nebo opravu zborcené příčky mezi pokoji. Cena za byt tak vzrostla o zhruba 65 tisíc korun.Chci se proto zeptat,zda je možno tyto opravy a výměny započítávat do ceny bytu,když by je měl hradit pronajímatel. Ještě by mě zajímalo, jakým způsobem znalec provádí posudek na dům - on nenavštěvuje jednotlivé byty, ale odhaduje to pouze podle stáří domu nebo pohledem na tento dům? Moc Vám děkuji za odpověď. Veronika
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Nechali jsme si položit plovoucí podlahu údajnou firmou Neofloor p. Zdeňkem Výborným. Podlahu položil, řekl, že odjíždí na dovolenou a že podlahu na WC položí jeho lidé za týden a také že odvezou koberce, za jejichž likvidaci si započítal 2.200 Kč. Podepsal smlouvu o dílo podle obchodního zákoníku §536, uvedl záruční lhůtu na práci 24 měsíců, vzal si celou platbu a od té doby jsem ho již nesehnala. Podlaha je položená špatně, v kuchyni má sklon 2cm, v jiném pokoji 2 parkety vypadly, závady jsem zjistila až po jeho odchodu. Vůbec neodpovídá, je možné že ani jeho jméno není pravé, mám jen IČ, které uvedl na smlouvě, na adrese, kterou uvedl ve smlouvě, nebydlí. Mohu něco dělat? Děkuji, Matylda
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Nechali jsme si položit plovoucí podlahu údajnou firmou Neofloor p. Zdeňkem Výborným. Podlahu položil, řekl, že odjíždí na dovolenou a že podlahu na WC položí jeho lidé za týden a také že odvezou koberce, za jejichž likvidaci si započítal 2.200 Kč. Podepsal smlouvu o dílo podle obchodního zákoníku §536, uvedl záruční lhůtu na práci 24 měsíců, vzal si celou platbu a od té doby jsem ho již nesehnala. Podlaha je položená špatně, v kuchyni má sklon 2cm, v jiném pokoji 2 parkety vypadly, závady jsem zjistila až po jeho odchodu. Vůbec neodpovídá, je možné že ani jeho jméno není pravé, mám jen IČ, které uvedl na smlouvě, na adrese, kterou uvedl ve smlouvě, nebydlí. Mohu něco dělat? Děkuji, Matylda
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena