Neuplatněný voucher pro malý zájem a odmítnutí nového termínu klientem - vrácení peněz za voucher
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
Na potálu Hyperslevy jsem zakoupil zájezd pro dvě osoby do Paříže. Voucher byl jako dárek. Na vlastní žádost jsem měnil termín zájezdu což nebyl u cestovní kanceláře problém (hstour.cz). Dohodnutý termín byl cestovní kanceláří zrušen pro malý zájem. Byl mi nabídnut jiný termín který jsem odmítl a cestovní kancelář odmítá vrátit zaplacenou částku s tvrzením že můj původní voucher byl realizován, termín jsem měnil na vlastní žádost a nemám nárok na vrácení uhrazené částky. Prosím o informaci jak postupovat při vymáhání uhrazené částky. Děkuji, Pavel
ODPOVĚĎ:
Reklamujte voucher přímo u slevového portálu – na adrese podpora@hyperslevy.cz. Je nezbytné jim popsat celou historii sporu včetně toho, že nyní cestovní kancelář odmítá toto jakkoliv dále řešit. Ideálně jim pošlete i emailovou komunikaci – celou historii komunikace mezi Vámi a cestovní kanceláří.
Štítky: