Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

28.7.2019 jsme přijeli na hotel zaplacený už 01/2019 formou zakoupení voucheru na slevovém portálu. Dle obchodních podmínek i vlastního voucheru je slevový portál braný pouze jako Zprostředkovatel. Na hotelu nám bylo řečeno, že voucher je neplatný z důvodu, že je portál asi měsíc v insolvenci. Platil jsem tedy podruhé. Na kom mám tedy nyní požadovat náhradu? Na hotelu, nebo na slevovém portálu, resp. konkurzním správci? Děkuji za odpověď. Roman.

 

ODPOVĚĎ:
Pěkný den, kontaktujte insolvenčního správce, ten má dispoziční oprávnění nakládat s majetkem společnosti, má tedy oprávnění za společnost, která je v insolvenci, jednat.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.