Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Se společností B2M s. r. o. jsem po telefonu uzavřel "Službu na zasílání poptávek do 20.000 Kč". Jejich operátor mi ale nabízel poptávky o vyšší hodnotě (50 a více tisíc) a také 2 měsíce služby zdarma, které na faktuře ale také nebyly. Proto jsem odpověděl e-mailem, že je zde neshoda ve výši poptávek a tudíž žádám o její opravu nebo o odstoupení.

Poté mi přišla poštou neopravená faktura. Tu jsem v doporučeném dopisu vrátil s oznámením o odstoupení. Dnes (13.12.2019) mi opět volali, že odstoupení není možné, protože jsem OSVČ a toto se týká pouze běžného občana - spotřebitele, a také mi vyhrožovali, že nezaplacenou fakturu předají třetí straně k vymáhání. Tímto dotazuji, jestli skutečně nelze službu uzavřenou po telefonu zrušit. V příloze zasílám fakturu.  

 

ODPOVĚĎ:
Odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů lze, pokud jste smlouvu uzavřel jako spotřebitel, tj. mimo svou podnikatelskou činnost. To ovšem neznamená, že od smlouvy nemůžete odstoupit z jiných důvodů, např. z toho důvodu, že dohodnuté služby nebyly dodány, resp. služby, které měly být zdarma, byli oproti dohodě zpoplatněny.
Doporučuji vést veškerou komunikaci pouze v písemné podobě, můžete se také obrátit na některého advokáta, aby Vás v jednání s touto společností zastoupil, kontakt zde: www.advokatikomora.cz

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.