Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Jak máme postupovat, když jsme si přes společnost GO TO GATE koupili letenky od ČSA z Prahy do Amsterdamu a zpět. Jedna objednávka a dvě rezervace. Let se měl uskutečnit v pátek 15.5.2020 - tento let byl oficiálně zrušen - koronavirus, ale zpáteční let 18.5.20 zrušen nebyl.

Zkoušeli jsme se telefonicky několikrát spojit se společností GO TO GATE, ale zcela bez úspěchu. Rádi bychom věděli, jak máme postupovat a na co všechno máme nárok. Děkuji. Barbora.

 

ODPOVĚĎ:
Pokud byl let zrušen kvůli epidemii koronaviru, máte možnost volby mezi třemi možnostmi:
1. můžete požadovat vrácení celé zaplacené částky /bez jakéhokoliv storna), nebo
2. můžete požadovat náhradní let v co nejbližší době, nebo.
3. můžete požadovat náhradní let na datum, které si vyberete.
Právo volby náleží Vám, nemůže Vám být nucena jako jediná možná varianta pouze některá z výše uvedených možností.
Obraťte se na společnost písemně, popište celou situaci, uveďte, které právo jste si zvolili a toto požadujte. Doporučuji komunikovat výhradně v písemné formě.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.