Majitel půjčovny karavanů nevrátil zálohu vypůjčiteli vozidla - postup vymáhání zbytku kauce po stržení opravy za poškozené okénko
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
V září 2020 jsme byli na dovolené, půjčili jsme si obytné auto. Při převzetí jsme složili vratnou kauci 15.000 Kč na případné námi způsobené závady. Bohužel jsme trochu při couvání rozbili jedno okénko. Když jsme auto vraceli, majitel firmy si kauci nechal s tím, že okénko nechá opravit a podle ceny opravy nám zbytek kauce vrátí.
Vše mělo být do 30 dnů. Tato lhůta uplynula a stále nemáme žádné vyjádření. Proto bych ráda věděla, zda už neuplynula doba, kdy nám měli vše vyúčtovat a jestli by nám neměli vrátit vše, když nedodrželi termín. V příloze posílám Zpětný předávací protokol. Děkuji za odpověď. Ivana.
ODPOVĚĎ:
Zde je podstatný termín uvedený v předávacím protokolu. Pokud došlo k uplynutí lhůty bez dořešení celé záležitosti, doporučuji se písemně obrátit na pronajímatele a požadovat, s odkazem na předávací protokol, předložení vyúčtování.
Samotné nedodržení termínu není automaticky důvodem pro vrácení celé částky.
Doporučuji komunikovat s pronajímatelem výhradně v písemné formě.
Štítky: