Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Dne 13.2.2020 jsme koupily s kamarádkami u společnosti Flixbus jízdenku do Paříže na 2.4.2020. Bohužel vzhledem k situaci, byl nouzový stav a nakonec i uzavřené hranice, jsme se rozhodly o zrušení cesty. Tak jsme tedy provedly storno 11.3.2020 a čekaly vracení peněz. Jenže nám poslali změnu rezervace s tím, ze voucher je platný rok v hodnotě jízdenky.

My jsme to nechaly tak a doufaly jsme, že se situace zlepší a my voucher využijeme. Jenže jsme se nyní rozhodly, že do Paříže nechceme jet. Skrz opatření, jak u nich tak u nás. Navíc z našeho pohledu tam není bezpečno. Kamarádka tedy psala do společnosti Flixbus 9.10.2020, zda by bylo možné peníze poslat zpět, že voucher nevyužijeme. Nikdo se nám do teď neozval a vypadá to, že ani neozve. Nechceme jejich voucher využít, chceme vrátit peníze. Jaké máme prosím práva? Jak to udělat tak, aby nám byla vrácena celá částka? Co dělat v případě, že se neozývají a nebudou chtít vrátit peníze? Na jejich stránkách jsem se nikde nedočetla, že by to bylo vůbec možné. Předem Vám děkuji za odpověď a za pomoc.

 

ODPOVĚĎ:
Vzhledem k tomu, že došlo ke stornování jízdenek na základě Vaší žádosti a současně jste přijaly nabízený voucher, řídí se možnosti vrácení voucher a výměna za peníze podmínkami dopravce. Epidemie covidu nezakládá nová práva v této situaci.
Za této situace doporučuji obrátit se znovu s písemným dotazem/žádostí na dopravce, je možné, že je nyní zahlcený požadavky zákazníků a dosud nestihl Vaši žádost zpracovat.  

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.