Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Mám uzavřenu smlouvu o dodávce elektrické energie ze společností Innogy.   Nyní došlo k automatickému prodloužení mé smlouvy o odběhu elektrické energie dle dodatku a společnost Innogy změnila bez mého vědomí podstatnou část této smlouvy a tou je produktová řada, to je zásadní změna předmětu dané smlouvy. Doposud jsem odebíral elektrickou energii dle produktové řady Optimal, která byla bez mého vědomí změněna na produktovou řadu Garance 24.

Společnost Innogy mne informovala, že není její povinností mně o této skutečnosti informovat. Jsem přesvědčen, že postup společnosti Innogy nebyl správný a že společnost Innogy změnou předmětu smlouvy původní smlouvu porušila. Společnost mně sdělila následující: Ze zákona, není dodavatel povinný zákazníka kontaktovat o provedené změně, pokud vám ve smlouvě nebo dodatku uvádíme platnost trvání smlouvy a automatické prodloužení smlouvy, neprojeví-li zákazník nesouhlas.

 

ODPOVĚĎ:
Zde je třeba nejdříve velmi důkladně prostudovat smlouvu, jak hovoří o případné možnosti její změny a jakým způsobem je stanovena aktuálně platná produktová řada a možnost její změny. Smlouvu můžete předložit k prostudování i některému z advokátů, kontakt zde: www.advokatikomora.cz.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.