Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2015
Po 4 měsících od koupě sedací soupravy zjištěna trhlina (asi 25 cm) na spodní krycí látce. Prodejce na můj e-mail v příloze e-mailu uvedl, že reklamaci shledává, jako zamítnutou s tím, že se jedná o mechanické poškození a ne o vadu, mělo být reklamováno ihned při rozbalení, s doložením nepoškozeného obalu, bez používání zboží a že nemůže za závady způsobené manipulací.
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2015
Koupila jsem si 25.5.2015 mobilní telefon Alcatel one touch 4022D Pixi 3 na prodejně I. SPACE v Ostravě. Po 14-ti dnech telefon přestal fungovat - přepl se sám do režimu letadlo. Režim letadlo nebylo možné vypnout. Dne 3.7.2015 jsem telefon reklamovala. Prodejce vyzkoušel přístroj a také mu nefungoval.
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2015
Koupila jsem si 25.5.2015 mobilní telefon Alcatel one touch 4022D Pixi 3 na prodejně I. SPACE v Ostravě. Po 14-ti dnech telefon přestal fungovat - přepl se sám do režimu letadlo. Režim letadlo nebylo možné vypnout. Dne 3.7.2015 jsem telefon reklamovala. Prodejce vyzkoušel přístroj a také mu nefungoval.
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2015
Koupila jsem si 25.5.2015 mobilní telefon Alcatel one touch 4022D Pixi 3 na prodejně I. SPACE v Ostravě. Po 14-ti dnech telefon přestal fungovat - přepl se sám do režimu letadlo. Režim letadlo nebylo možné vypnout. Dne 3.7.2015 jsem telefon reklamovala. Prodejce vyzkoušel přístroj a také mu nefungoval.
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2015
Koupila jsem si 25.5.2015 mobilní telefon Alcatel one touch 4022D Pixi 3 na prodejně I. SPACE v Ostravě. Po 14-ti dnech telefon přestal fungovat - přepl se sám do režimu letadlo. Režim letadlo nebylo možné vypnout. Dne 3.7.2015 jsem telefon reklamovala. Prodejce vyzkoušel přístroj a také mu nefungoval.
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2015
Dobrý den. Jak řešit následující situaci? V polovině 07/2015 jsem si od Škoda auto koupil automobil Škoda Fabia 1.4 tdi ve výbavě Style+ za cca 420 000, -. Poslední 3 týdny je v servisu s mnoha jednotlivými závadami a nyní nastal problém. Nejprve rozepíši jednotlivé body reklamace:
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2015
Dobrý den. Jak řešit následující situaci? V polovině 07/2015 jsem si od Škoda auto koupil automobil Škoda Fabia 1.4 tdi ve výbavě Style+ za cca 420 000, -. Poslední 3 týdny je v servisu s mnoha jednotlivými závadami a nyní nastal problém. Nejprve rozepíši jednotlivé body reklamace:
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2015
Koupil jsem přes internet mobilní telefon Samsung. 2. den po zakoupení se přestala nabíjet baterie a telefon nebylo možné používat bez permanentního připojení na nabíječce. Chtěl jsem ho reklamovat, ale zjistil jsem, že daňový doklad je od nechvalně známé firmy, jiné než která mobil inzerovala, resp. jedná se o jednu a tutéž firmu.
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2015
Koupil jsem přes internet mobilní telefon Samsung. 2. den po zakoupení se přestala nabíjet baterie a telefon nebylo možné používat bez permanentního připojení na nabíječce. Chtěl jsem ho reklamovat, ale zjistil jsem, že daňový doklad je od nechvalně známé firmy, jiné než která mobil inzerovala, resp. jedná se o jednu a tutéž firmu.
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2015
Firma Stepan Bauer mi 2007 zasklívala zimní zahradu - měla jsem od té doby problémy s posuvnými dveřmi, které vypadávaly z kolejnic hlavně tehdy, když se neotvíraly přesně podle doporučení pana Bauera, což znamená, že vypadly vždy, když jsem např. měla návštěvu a někdo nedopatřením dveře otevřel - zaměstnanci firmy ale hned přijeli a nasadili je, takže jsem bohužel věc nereklamovala tak, jak bych byla měla.