Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): Mgr. Veronika Robotková (advokát)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 21. leden 2015
Internetový obchod mně nedodal zboží a nevrátil zaplacených 2 562 Kč. Platba byla provedena převodem 14.10.2014 a dodací lhůta 5 dní. Na úrocích jsme nebyli domluveni. Když ho vyzvu, aby peníze vrátil, jakou mu můžu dát lhůtu k zaplacení, nebo lhůta běží od nesplnění dodací lhůty? Jaký úrok mohu požadovat, aby byl soudem akceptovatelný?
- Uložil(a): Mgr. Veronika Robotková (advokát)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 21. leden 2015
Internetový obchod mně nedodal zboží a nevrátil zaplacených 2 562 Kč. Platba byla provedena převodem 14.10.2014 a dodací lhůta 5 dní. Na úrocích jsme nebyli domluveni. Když ho vyzvu, aby peníze vrátil, jakou mu můžu dát lhůtu k zaplacení, nebo lhůta běží od nesplnění dodací lhůty? Jaký úrok mohu požadovat, aby byl soudem akceptovatelný?
- Uložil(a): Mgr. Veronika Robotková (advokát)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 21. leden 2015
Internetový obchod mně nedodal zboží a nevrátil zaplacených 2 562 Kč. Platba byla provedena převodem 14.10.2014 a dodací lhůta 5 dní. Na úrocích jsme nebyli domluveni. Když ho vyzvu, aby peníze vrátil, jakou mu můžu dát lhůtu k zaplacení, nebo lhůta běží od nesplnění dodací lhůty? Jaký úrok mohu požadovat, aby byl soudem akceptovatelný?
- Uložil(a): Mgr. Veronika Robotková (advokát)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 21. leden 2015
Internetový obchod mně nedodal zboží a nevrátil zaplacených 2 562 Kč. Platba byla provedena převodem 14.10.2014 a dodací lhůta 5 dní. Na úrocích jsme nebyli domluveni. Když ho vyzvu, aby peníze vrátil, jakou mu můžu dát lhůtu k zaplacení, nebo lhůta běží od nesplnění dodací lhůty? Jaký úrok mohu požadovat, aby byl soudem akceptovatelný?
- Uložil(a): Mgr. Lukáš Mohyla (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 21. leden 2015
Chtěla bych se zeptat, jestli satelitní společnost Skylink má právo mi vypnout programy, za které jsem nikdy neplatila, jedná se o první a druhý program České televize. Platím řádně koncesionářské poplatky za rozhlas a televizi. Když jsem si satelit pořizovala, tak tyto programy byly bezplatné. Poplatek je nový, nevěděli jsme o něm.
- Uložil(a): Mgr. Dana Pluhařová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 1. leden 2015
Zákazník si v našem e-shopu zakoupil náhradní klíč s dálkovým ovládáním na vozidlo Ford (11/2014). Zajel s ním do servisu, kde mu však oznámili, že klíč je nefunkční a požadovali po něm platbu za pokus o nakódování. Zákazník nám klíč nechce reklamovat, ale chce jej vrátit, na což má do 14 dnů od zakoupení právo a s tím nemáme problém.
- Uložil(a): Mgr. Dana Pluhařová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 1. leden 2015
Zákazník si v našem e-shopu zakoupil náhradní klíč s dálkovým ovládáním na vozidlo Ford (11/2014). Zajel s ním do servisu, kde mu však oznámili, že klíč je nefunkční a požadovali po něm platbu za pokus o nakódování. Zákazník nám klíč nechce reklamovat, ale chce jej vrátit, na což má do 14 dnů od zakoupení právo a s tím nemáme problém.
- Uložil(a): Mgr. Dana Pluhařová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 1. leden 2015
Zákazník si v našem e-shopu zakoupil náhradní klíč s dálkovým ovládáním na vozidlo Ford (11/2014). Zajel s ním do servisu, kde mu však oznámili, že klíč je nefunkční a požadovali po něm platbu za pokus o nakódování. Zákazník nám klíč nechce reklamovat, ale chce jej vrátit, na což má do 14 dnů od zakoupení právo a s tím nemáme problém.
- Uložil(a): Mgr. Lukáš Mohyla (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 1. leden 2015
10. 10. 2014 podepsala smlouvu na krupiérský kurz, kde součástí smlouvy je zaplacení 35.000 Kč. Za 7 dní (17. 10. 2014) moje matka odeslala žádost, ve které bylo uvedeno, že odstupujeme od smlouvy. Tato žádost byla odeslána na adresu místa, kde se smlouva sepisovala (která je také uvedena v inzerátu na internetu).
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 29. prosinec 2014
24.6.2013 jsem si koupila v prodejně 1-2Umobil, telefon, následně jsem ho 3x reklamovala (z toho jednou prodejce nedodržel 30denní lhůtu na vyřízení reklamace), protože se nedalo vytočit číslo ani přijmout hovor a telefon se sekal atd. Vždy mi přehráli software, při 4 té reklamaci jsem písemně odstoupila od smlouvy, prodejce to vůbec nebral v potaz.