Je možné vrátit šaty na míru eshopu do 14 dní?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 7. duben 2012
Pokud si zákazník objedná v internetovém obchodě šaty šité na míru, na jeho rozměry, za jakých podmínek má právo je vrátit, když mu je prodejce dodal dle špatných mír, než které zaslal? A kdy je prodejce povinen navrátit platbu?
Okamžitě po první reklamaci anebo smí prodejce nejdříve zboží upravit a kolikrát smí zboží upravit, než navrátí zákazníkovi platbu? Děkuji, Alexandra
ODPOVĚĎ:
Doporučuji vám prostudovat si § 644 a násl. občanského zákoníku - zákazník nemusí mít práva totiž vůbec žádná např. v případě, že dal špatné pokyny ke zhotovení (např. odběr měr laikem).
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.