Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamovala jsem neúspěšně výrobek u prodejce. Nechala jsem si vypracovat znalecký posudek. Verdikt byl jasný, chyba je na straně výrobce. Prodejce ale odmítá reklamaci řešit, mám se prý obrátit na výrobce.


ODPOVĚĎ:
Reklamace se vždy uplatňuje u prodávajícího, tedy u toho, s kým máte uzavřenou kupní smlouvu (rozumějte u koho jste si zboží zakoupila). Smluvní vztah mezi prodávajícím a výrobcem není v tomto případě pro Vás jako spotřebitele podstatný.
V daném případě, pokud jste investovala peníze do soudního posudku, lze doporučit, abyste dále ve sporu pokračovala.
Jsou zde dvě cesty: buď mimosoudní řešení sporu a nebo soudní cestou. V případě že dá soud za pravdu Vám, náklady na soudního znalce Vám uhradí žalovaná strana.
Prodávajícího informujte o Vašem úmyslu věc dát k soudu a pokuste se s ním dohodnout na mimosoudním uplatnění Vašeho oprávněného nároku.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.