Kde reklamovat zboží, když prodejna již neexistuje, tedy zanikla
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 1. květen 2010
Koupila jsem si zimní boty, při reklamaci v prodejně kde jsem je koupila mi bylo řečeno, že je nový majitel, který již nemá nic společného s mými boty, že už jen doprodávají zbytky bot předešlého majitele a boty si musím na reklamaci poslat sama. Je to běžný postup? Děkuji, Andrea
ODPOVĚĎ:
Pokud předpokládám, že nový majitel převzal od předchozího majitele pouze prodejnu a některé zboží a sám se odstěhoval na jinou adresu, pak nový majitel skutečně nemá povinnost vyřídit Vaší reklamaci (protože se ho věc vůbec netýká).
Na Vašem paragonu od obuvi bude název firmy, která Vám ji prodala. Na internetové adrese www.justice.cz naleznete obchodní rejstřík. Tam by také mělo být nové sídlo firmy, od které jste obuv koupila.
Na Vašem paragonu od obuvi bude název firmy, která Vám ji prodala. Na internetové adrese www.justice.cz naleznete obchodní rejstřík. Tam by také mělo být nové sídlo firmy, od které jste obuv koupila.
Pokud firma zanikla, proběhne její likvidace nebo majetek firmy přejde na nástupnickou firmu. Můžete se tedy obrátit na nástupnickou firmu, ale v případě její likvidace můžete pouze u likvidátora (jehož jméno opět zjistíte z obchodního rejstříku) přihlásit svou pohledávku.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.