Reklamace služeb autoškoly - postup
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. září 2012
Před třemi měsíci jsem si koupil přes slevomat lekce řidičského průkazu. Byl jsem jen na 3 jízdách (1 hodinová, 2 dvouhodinové) celkem tedy pět lekcí za tři měsíce. Jsem zaměstnaný a mám tedy méně času. Proto jsem si pořídil 28 jízd + 13 lekcí v autoškole individuální trénink.
Chci tuto službu reklamovat. Zaplatil jsem za ní 6900 Kč, a přijde mi, že 3 schůzky za 3 měsíce je dosti málo. Jedná se o živnostníka autoškola XXX YYY. Navíc mě nevyhovuje způsob jeho výuky, kdy po chybě na 10 minut zastaví a vysvětluje mi jak jsou všichni jeho žáci nezodpovědní. Ztrácíme tak čas, který je samozřejmě započítaný do výuky. Chci se zeptat jak je možné tuto službu reklamovat. Instruktor není schopen se se mnou domluvit. Nepracuje po sedmé večerní ani o víkendech a jelikož jsem zaměstnáný, není možné se schodnout na termínu. Písemnou dokumentaci s instruktorem bohužel nemám na jízdy jsme se domlouvali telefonicky, nebo osobně. Děkuji, Evžen
ODPOVĚĎ:
Ve Vašem případě bude nejlepší obrátit se na SLEVOMAT a zakoupenou službu u něj reklamovat, postup reklamace by měl být upraven v rámci obchodních podmínek (měly by být dostupné na internetových stránkách). Jako důvody reklamace této služby byste měl uvést, kdy byla služba zakoupena a že dosud jste vyčerpal jen 5 lekcí (předložit např. kopii průkazu o uskutečněných jízdách) atd., samozřejmě závěrem žádat o vrácení peněz (kreditů) nebo o přeložení k jinému instruktorovi, který by vám lépe vyhovoval.
Pro řešení Vaší situace navrhuji navštívit tyto stránky:
- http://www.slevomat.cz/kontakt, zvolte část: "Nespokojenost s využitou nabídkou"
- http://www.slevomat.cz/garance
Nicméně ve Vašem případě bych nejprve navrhovala písemnou komunikaci (tak jak je navrhována již na stránkách SLEVOMATu) s autoškolou, v níž jste si zaplatil hodiny – snažit se najít shodu, jak nejlépe realizovat zbylé hodiny, případně jak omezit nežádoucí způsob jednání instruktora (dlouhé proslovy o nezodpovědnosti žáků autoškoly a podobně), případně se pokusit zjistit, zda by bylo možno nechat se přiřadit k jinému instruktorovi.
Pro řešení Vaší situace navrhuji navštívit tyto stránky:
- http://www.slevomat.cz/kontakt, zvolte část: "Nespokojenost s využitou nabídkou"
- http://www.slevomat.cz/garance
Nicméně ve Vašem případě bych nejprve navrhovala písemnou komunikaci (tak jak je navrhována již na stránkách SLEVOMATu) s autoškolou, v níž jste si zaplatil hodiny – snažit se najít shodu, jak nejlépe realizovat zbylé hodiny, případně jak omezit nežádoucí způsob jednání instruktora (dlouhé proslovy o nezodpovědnosti žáků autoškoly a podobně), případně se pokusit zjistit, zda by bylo možno nechat se přiřadit k jinému instruktorovi.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.