Co dělat, když dojde jiné zboží než objednané přes internet
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 21. květen 2010
Dobrý den. Přes jeden internetový portál jsem si od jisté osoby "zakoupila" zboží na dobírku. V balíčku mi ovšem dorazilo něco úplně jiného, než jsem zaplatila. Můžete mi poradit, jestli se s tím dá něco dělat? Děkuji, Izabela
ODPOVĚĎ:
Okamžitá písemná reklamace kvůli vadnému plnění – nebylo Vám zasláno zboží, které jste si objednala, tedy nebylo plněno řádně. Také můžete do 14 dnů bez udání důvodů odstoupit od smlouvy. Možná pomůže zákaznický servis daného portálu, případně i emailová korespondence.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.