Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dobrý den. Přes jeden internetový portál jsem si od jisté osoby "zakoupila" zboží na dobírku. V balíčku mi ovšem dorazilo něco úplně jiného, než jsem zaplatila. Můžete mi poradit, jestli se s tím dá něco dělat? Děkuji, Izabela


ODPOVĚĎ:
Okamžitá písemná reklamace kvůli vadnému plnění – nebylo Vám zasláno zboží, které jste si objednala, tedy nebylo plněno řádně. Také můžete do 14 dnů bez udání důvodů odstoupit od smlouvy. Možná pomůže zákaznický servis daného portálu, případně i emailová korespondence.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.