Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamovala jsem obuv poštou. Prodejce mi ale na základě toho odmítl uznat 30denní lhůtu na vyřízení reklamace od doručení, s odůvodněním, že u zaslání reklamovaného výrobku poštou se lhůta prodlužuje. To mi ale připadá jako nesmysl. Monika


ODPOVĚĎ:
Pravdu máte Vy. Lhůta se z tohoto důvodu neprodlužuje. Může se prodlužovat jenom v případě, že se na tom obě strany dohodnou, což se ve Vašem případě nestalo.

V případě, že není lhůta na vyřízení reklamace dodržena, můžete odstoupit od smlouvy a následně požadovat vrácení plné kupní ceny anebo výměnu za jinou obuv, totožnou nebo obdobnou.


Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.