Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Je toto zamítnutí reklamace dostatečné? Podle mne tam chybí zdůvodnění. Mohu se nejak bránit? "Dobrý den, v příloze Vám zasílám ceník vystavený pro mimozáruční opravu Vašeho zařízení. Důvod placené opravy: poskozene LCD CID. Nabízíme Vám placenou mimozáruční opravu, vizte přiložený cenový návrh… " a následují organizační informace k placené opravě. Martin

ODPOVĚĎ:
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. S ohledem na Výše uvedené mám proto za to, že prodávající svoji povinnost nesplnil.

Obraťte se na prodávajícího s žádostí aby reklamaci ještě jednou přezkoumal a pokud dojde k závěru, že je dán důvod pro odmítnutí reklamace, ať doloží odůvodnění zamítnutí reklamace, jinak že budete nucen obrátit se na českou obchodní inspekci, případně na sdružení ochrany spotřebitelů.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.