Reklamace letu pro velké zpoždění
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. září 2013
Můj let s cestovní kanceláří měl velké zpoždění (7 hodin), nešlo o stávku ani vlivy počasí, pouze zpoždění. Tento let jsem proto reklamovala. Cestovní kancelář po mě požaduje palubní lístky, ale já je omylem vyhodila. Mám letenku, razítko v pase a reklamační lístek (protože jsem musela reklamovat kufr) s datumem a číslem problémového letu.
Stačí to nebo jsou palubní lístky nutné k reklamaci letu? Děkuji, Karla
ODPOVĚĎ:
Palubní lístky bezpochyby nejsou nezbytné, pokud jste svou přítomnost na palubě schopna prokázat Vámi uvedenými jinými způsoby. Zda to stačí nelze ovšem konstatovat (přepravní společnost může mít v obchodních podmínkách zásady reklamace vymezeny přesně), každopádně Vám nezbývá než zkusit prokázat svou přítomnost na palubě jinak a pokud takový způsob reklamace společnost neuzná, bude nutné podat žalobu na náhradu škody. Celá věc by neměla uváznout jen na palubních lístcích, protože jste schopna dokázat přítomnost v letadle jinak.