Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V říjnu 2009 jsem od firmy Auto Dufek chtěl koupit auto za 20.000 Kč. Domluvil jsem se s majitelem firmy na koupi. Ten mi řekl, že na autě je potřeba udělat kompletní údržbu a tu si zaplatím zvlášť fakturou za servis. Domluvili jsme se čeho se údržba bude týkat. Vystavil mi smlouvu na koupi vozu a já zaplatil 20.000 Kč. Při přebrání vozidla jsem zaplatil ještě 10.000 Kč za fakturu za servis. Po týdnu provozu auta jsem byl nucen odstoupit od smlouvy o koupi pro skrytou závadu na vozidle. Prodávající mi bez problémů vrátil 20 tis. Kč. Avšak peníze za servis mi odmítl vrátit s odůvodněním, že to byl servis, který jsem si objednal. Mohu po něm něco nárokovat? Jaké položky z faktury? Není věc již promlčena?
Faktura za servis obsahuje:
Motorový olej, olejový a vzduchový filtr, svíčky, kabely ... 1.767 Kč bez DPH
Naplnění klimatizace ... 1.785 Kč bez DPH
Práce ... 4.284 Kč bez DPH
Děkuji, Honza


ODPOVĚĎ:
Faktura promlčena není, avšak se domnívám, že jde skutečně o službu, kterou jste si objednal, a která byla provedena správně, proto nemáte nárok na vrácení peněz za servis. Jde do jisté míry o šikovný trik společnosti, avšak v souladu s právem. První došlo ke koupi vozu, servis byl objednán zvlášť. Jinými slovy koupě nebyla podmíněna servisem. Ten si mohl kupující objednat kdekoli.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.