Zamítnutá reklamace botů, obuvi Baťa - jak dál postupovat?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 28. listopad 2014
31.7.2014 jsem zakoupila přes internetový obchod Baťa vycházkové kožené polobotky (bez podpatku) za 979 Kč. Boty seděly na mou nohu. Boty jsem nosila den a půl. Totálně se mi zbortila podešev - u levé více, u pravé méně, chodidla se mi propadala dovnitř (jako bych šmajdala). Došlo k odření kůže u podrážky. V botách se nedá chodit.
Obuv jsem reklamovala: zamítá se, svršek je v patní části stočený (schozený) k vnitřní straně. K tomuto došlo stylem chůze. Jedná se o opotřebení v důsledku užívání - nevhodně zvolený typ obuvi. Botů mám doma cca asi 30 párů, od Bati cca asi 10 párů a U ŽÁDNÉ BOTY se mi toto nikdy nestalo, klenbu a styl chůze mám standardní. Děkuji, Hedvika
ODPOVĚĎ:
Zkuste se obrátit přímo na ředitelství reklamací, pakliže něco takového u Bati mají, zkrátka k „nadřízenému orgánu“, případně se obraťte znovu na reklamační oddělení a trvejte na novém posouzení žádosti. Není možné, abyste takovým způsobem ochodila boty po dni nošení. Vyličte dosavadní průběh reklamace a především zdůrazněte dobu, za kterou k poškození obuvi došlo. Pohrozte, že pokud se nebudou Vašim požadavkem zabývat, obrátíte se na obchodní inspekci. Ta je totiž kromě soudu, jediným orgánem, který by se Vaší záležitostí mohl zabývat a protože předpokládám, že kvůli přibližně 1 000, -Kč se nebudete chtít soudit, je to pro Vás jediná bezplatná varianta, která Vám sice peníze nevrátí příp. nezajistí přímo opravu obuvi, ale může společnosti uložit alespoň pokutu za její jednání.