Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V lednu 2010 jsme koupili vestavěný krb od renomované firmy, která i krb stavěla. Krb ( resp. krbová vložka) se používal cca.  4měsíce. Po topné sezóně jsme zjistili, že šamot v krbové vložce je popraskaný. S firmou jsme komunikovali telefonicky a e-mailem, kde jsme poslali i fotografie. Údajně oni reklamaci uplaňovali u výrobce a reklamace by měla být vyřízena. Při posledním hovoru byly náhradní díly údajně na cestě, ale my samozřejmě nic nemáme. Jak mám na firmu vyzrát? Co musím mít v ruce - nemám od nich žádný písemný doklad o reklamaci kromě e-mailu. Na co mam jako spotřebitel právo a co si neměla necht líbit. Děkuji za odpověď, Kristýna


ODPOVĚĎ:
Reklamaci je firma, která Vám krb stavěla, povinna vyřešit do 30 dnů od uplatnění práva na reklamaci – a to buď zjednat nápravu nebo vyrozumět zákazníka o pozdějším zjednání nápravy  nebo reklamaci zamítnout. Pro Vaši informovanost bych doporučila zkontaktovat výrobce, u nějž měla být reklamace šamotu uplatněna, zda vůbec k takovému došlo a nejste pouze klamána firmou, která krb stavěla. Pravděpodobně Vám nezbývá než soudní řešení sporu, i e-mailová komunikace je důkaz předložitelný před soudem. Vyzvěte firmu, která Vám krb stavěla k urgentní nápravě a stanovte si termín, do kdy k nápravě dojde a do kterého jste ochotna počkat. Zmiňte, že nejste s jejich liknavým postupem spokojena a hodláte věc řešit soudní cestou.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.