V 11/ 2017 podepsali smlouvu o dílo na dodání řeziva na krov, řezivo mělo být pokáceno v zimním období v termínu uvedením ve smlouvě a následně dodáno do 31.5.2018 na naši stavbu. Obratem po dodávce řeziva, které ještě ke všemu proběhlo později (až 10.7.18) jsme zjistili (i jako laici), že jeden kus neodpovídá kvalitě pro použití na nosné konstrukce (krov), proběhla pouze telefonická dohoda s dodavatelem, následné zaslání fotek napadeného kusu, výměna.
Po nástupu tesařů na stavbu bylo zjištěno, že i ostatní kusy neodpovídají a jsou „ztrouchnivělé“ a v některých místech napadené dřevokazným hmyzem. Následně byla dne 8.8.2018 podána oficiální písemná reklamace prvků. Dodavatel nakonec reklamaci neuznal (jednalo se o rekonstrukci stávající stavby).
Následně byl zpracován znalecký posudek a podána nová reklamace, opět byla neuznána.
V tuto chvíli nechceme s dodavatelem více spolupracovat, ale máme smlouvu ještě na další řezivo a zaplacenou zálohu. Lze ještě nějak donutit protistranu k vyřešení reklamace a následně odstoupení od další smlouvy na základě ztráty důvěry + peníze zpět? Děkuji, Leoš
Komentáře vytvořeny pomocí CComment