Počet stránek ve webu: 43.166

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

reklamoval jsem drahou počítačovou myš (1350 Kč, 350 Kč placeno a zbytek byla dárková poukazka). Jako způsob vyřízení reklamace jsem uvedl že požaduji výměnu a nebo vrácení peněz. Byla mi po posouzení servisem uznána reklamace u počítačové myši, přišel mi protokol emailem, způsob vyřízení že výměna za nový kus.

Dočetl jsem se, ale že mi neběží nová zaruční lhůta. Jelikož jsem ještě zboží nepřevzal, mohu ještě po prodejci požadovat vrácení peněz? Případně jak to učinit? Děkuji. Zdeněk

 

ODPOVĚĎ:
Pokud jste se někde dočetl, že Vám neběží nová záruční doba, tak Vás někdo uvedl v omyl. Dle občanského zákoníku se s převzetím věci kupujícímu začíná počítat záruční doba 24 měsíců od okamžiku převzetí zboží (dle ustanovení § 2165 a § 2169 občanského zákoníku), takže pokud obdržíte od prodávajího jinou počítačovou myš, začne se počítat nová záruční doba od okamžiku, kdy si ji převezmete.

 

► Stránka obsahuje odpověď na tato témata:

  • Běží nová záruční doba pokud prodávající vymění vadné zboží za nové?
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.