Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Přes internet jsem objednala 3 ks vánočního osvětlení od firmy Zolta z Polska (v Česku mají pobočku, která vyřizuje zásilky), z nichž přišlo 1 neopravitelně zničené osvětlení. Zásilka dorazila 14.11.2018. Začaly tahanice, dohady. Po telefonu i po emailu. Vadné osvětlení jsem jim nafotila - poslala, následovaly dohady o špatné adrese.

Čas ubíhal. Odmítla jsem jim poslat zboží zpět, protože jsem se dozvěděla z recenzí, že je to firma, která zboží ani nevymění, ani nezaplatí, popř. přestane komunikovat. Chtěla jsem, aby si firma poslala kurýra s tím, že zásilku převezme a mně vyplatí peníze za poškozenou zísilku. Nestalo se tak.
Po 3 měsících si firma po několika pokusech poslala kurýra pro celou zásilku, s tím, že mám vystavit formulář reklamace a že do 14 dní ji vyřídí. Meilem mi přišlo potvrzení, že zásilka dorazila a že do 14 dní odpoví na reklamaci.
I v telefonu jsem komunikovala s paní s tím, že chci za zásilku vrátit peníze. V reklamaci jsem uvedla číslo bankovního spojení. Vím, že je to chyba, ale zpět v té zásilce jsem jim poslala originál doklady o zaplacení zásilky i předávací doklad od kurýra. Ale mám vše ofocené u sebe. Od té doby se nikdo neozval.
Nekomunikují ani přes email ani přes telefon.
Nevím, co mám dělat. Nemám ani osvětlení, ani peníze. Zřejmě odstoupit od smlouvy.
Nevím, jakým zákonem se mám ohánět, aby bylo vše v pořádku. Co dělat, když firma nebude komunikovat, ani po odstoupení od smlouvy, jako je to doposud? Nevím čím bych jim ještě mohla pohrozit, aby mi poslali peníze. Ještě jednou prosím o pomoc. Děkuji, Malvína

 

ODPOVĚĎ:
Situaci, kterou zde popisujete je nutné řešit prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra: https://evropskyspotrebitel.cz/, kde jsou k řešení těchto situací kompetentní.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.