Reklamace invalidního vozíku - kapacita baterie
- Uložil(a): PhDr. et Mgr. Simona Ulčová, PhD. - právník
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Před 14 dny (11.2.2019) jsem koupil na bazaru elektrický vozík pro invalidy a s prodávajícím jsem konzultoval, jestli je baterie v dobrém stavu a on uvedl, že vozík není jeho a že přesně neví a uvedl, že vozík stačí nabít a baterie má velkou výdrž. Při koupi jsem vozík kousek projel a fungoval, ale když jsem přijel domů, tak jsem ho chtěl projet a ujel kousek a baterie vybité.
Tak jsem je nabil a vozík vždy ujede kousek a baterie jsou vybité. V obchodě mi řekli, že baterie nedrží kapacitu a že je třeba koupit nové. Chtěl jsem vozík vrátit, ale kupující nechce ani se slevou, kterou jsem po něm chtěl. Mám šanci to nějak právně řešit? Děkuji za odpověď, Ladislav
ODPOVĚĎ:
Pokud máte k vozíku kupní smlouvu, tak můžete písemně od smlouvy odstoupit a to pro skryté vady. Totéž platí, pokud máte jakýkoliv doklad o zaplacení vozíku. Pak můžete toto vadné zboží reklamovat. Pokud by nebyla s bazarem možná jakákoliv dohoda, pak se obraťte buď na ČOI nebo advokáta - www.advokatikomora.cz
Štítky: