Reklamace bazarového nábytku zakoupeného přes internetový bazar od Apropos - nábytek je poškozený a chybí díly
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Přes Sbazar jsem zakoupila knihovnu. V inzerátu psali, že je běžně opotřebená. Když mi ji stěhováci dovezli zjistila jsem, že rohy jsou naštípnuté a že je naprasklá. Navíc nedodali všechny součásti, které byly inzerovány, ale největší problém je že ji do bytu nenastěhuji, protože je příliš velká. Když jsem prodejce požádala, jestli by si ji nemohli vzít zpět, řekl mi, že bazarové zboží nelze reklamovat. Navíc prodejce je firma s nábytkem Apropos.
Chápu, že to je především moje chyba, že jsem si měla sjednat podmínky předem, ale opravdu zboží nemůžu u nich reklamovat? A pokud přece jen ano, jak mám postupovat? Děkuji, Hana
ODPOVĚĎ:
Pokud je prodejce podnikatel, máte zákonné právo na odstoupení od smlouvy, a to ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Zde je potřeba zakoupené zboží zaslat podnikateli nazpět společně s písemným odstoupením od smlouvy. Můžete vycházet z tohoto vzoru:
Štítky: