Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

09/2018 jsem koupil vůz (ročník 2012) v pražském bazaru. Nyní po cca 10 měsících od koupi (ujetých 10.000 km), mi v autorizovaném servisu zjistili, že mám prasklý blok motoru. Hlavním problémem ovšem je, že zároveň zjistili, že tento problém byl již v minulosti neodborně řešen (opravován).

Žádná taková oprava nebyla při prodeji zmíněná, ani v kupní smlouvě není zmínka o tom, že by byl vůz po opravě motoru. Nový motor je dle nabídky autoriz. servisu v ceně 190.000 Kč, což je cca polovina kupní ceny vozu ojetého vozu. Otázkou tedy je, jak postupovat vůči zmíněnému bazaru. Zmíněnou vadu mám zdokumentovanou (foto + podepsaný popis zjištění z autorizovaného servisu). Mám nechat ohodnotit znaleckým posudkem? Upozornit bazar dříve, než začnu podnikat právní kroky? Předem díky.  

 

ODPOVĚĎ:

Můžete se pokusit s autobazarem dohodnout a řešit toto jako reklamaci (kdy využijete podklady z autorizovaného servisu), pokud ovšem nebude tento autobazar vstřícný, je možné se domáhat svých práv soudní cestou – v tom případě budete potřebovat i znalecký posudek.
Doporučuji vést veškerou komunikaci s autobazarem v písemné podobě.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.