Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Potřebuji nutně radu jak postupovat v případě nefunkčních plastových oken. Okna uhrazena 19.11. 2018 a ve smlouvě uvedena dodací lhůta 9 týdnů (hliníkový profil) plastová okna byla dříve. Po usazení plastových oken dne 10.1.2019, jsme čekali na hliníkové do 23.3.2019.

Mezitím zjištěné závady na plastových. 24.5. dojel prodejce na odstranění závad na plastových oknech, po seřízení se zjistilo, že jedno okno bude muset celé měnit, vyreklamoval u firmy Dorbroplast, a čeká se na výrobu. 11.7. okna nefunkční a nezávislí technici mi potvrdili, že okno nemělo projít výrobou, že na daný rozměr a trojsklo nebude nikdy funkční. Prodejce si zablokoval moje číslo při sdělení, že okna budu reklamovat všechny, a firmě Dobroplast volat nemá cenu. Nemám žádné číslo objednávky, protože šlo o smlouvu přes prodejce. Jak se můžeme bránit? Chci okna pryč a vrátit peníze. Děkuji za odpověď, Mecnarovská.

ODPOVĚĎ:
Určitě všechna okna reklamujte, ovšem nikoliv ústně, ale písemně. Ideálně zaslat reklamaci poštou, alespoň doporučeně. A odkazujte se na uzavřenou smlouvu. Pokud by i tam na reklamaci nebylo reagováno, můžete se obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci – kontakt naleznete zde: www.coi.cz 

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.