Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Maminka si koupila kosmetiku v hodnotě 3000 Kč od prodejce DR. MAX. Objednávala si zboží, kde byla akce 1 plus 1 zdarma. Když balíček otevřela zjistila, že chybí zboží cca za 1000 Kč. Jednalo se o kusy navíc, které byly v akci. Jenže na faktuře účtovány byly. Okamžitě je zkontaktovala, DR. MAX tvrdí, že ty kusy tam daly a že mají kamerový záznam. Toto se mi zdá jako nesmysl, proč by si nahrávali, jak plní balíček?


O reklamaci nechtějí ani slyšet, což mne šokovalo. Prosím poradte jak by se to dalo řešit? Mělo by smysl poslat stížnost na čoi a jako důkazní prostředek použít svědectví mé a mojí přítelkyně, že jsme balíček otevírali a skutečně toto zboží zde chybělo? Děkuji. Tomáš.

ODPOVĚĎ:
Určitě trvejte na tom, že zboží chybělo. Pokud společnost tvrdí, že má nahrávku, ať Vám ji poskytne k dispozici. Budete tak moci posoudit, zda se jedná o Váš balíček či nikoliv. Požádejte také o nějaké potvrzení o odeslání balíčku – vydané poštou či jiným dopravcem. Na tom by měla být uvedena váha balíčku, ze které také půjde dovodit, zda zboží bylo či nikoliv obsahem. Na ČOI se určitě můžete obrátit a použít tento důkaz.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.