Truhlář nevyřídil reklamaci a nepředal fakturu objednateli - jak postupovat?
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
25.7.2019 jsem si nechala smontovat vyrobenou kuchyňskou linku panem Popem (stolař). 28.8.2019 jsem s ním ústně probírala reklamace na pojezdy v šuplících, díru kolem baterie, vypadávající úchyty. K dnešnímu dni mám další závady. Požadovala jsem zpětně rozpis nakoupeného materiálu a fakturu.
Tu mi nedal, platba proběhla 16.4.2019 a to záloha 30.000 Kč. 8.8.2019 doplatek 24.128 Kč. Do dnešního dne nemám fakturu ani nic opraveno. Děkuji Ilona.
ODPOVĚĎ:
Pokud se vyskytly vady na výrobku, který Vám dodal a smontoval stolař, máte právo tyto vady reklamovat a požadovat jejich opravu. Zde doporučuji důkladně prostudovat uzavřenou smlouvu, jak ta předvídá, že máte uplatňovat práva z vad, a podle toho postupovat.
Pokud nebyla uzavřena písemná smlouva, doporučuji písemně oznámit vady stolařovi a požadovat jejich opravu. V případě, že by oprava i přesto nebyla provedena, můžete se obrátit na soud a také na Českou obchodní inspekci (kontakt zde: www.coi.cz).
Štítky: