Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Rekonstrukci rodinného domu jsem zahájila 16.5.2017 firmou "Lukeš- střechy, stavební firma." Jednalo se o opravu fasády, balkonu a střechy. Pan Lukeš mi nabídl různé střešní krytiny, se kterými umí pracovat. Po pár měsících se začala střešní krytina větrem nadzvedávat (po každé na stejné straně stejné šindele) a od té doby řeším neustálou opravu.

Do střechy začalo zatékat a tvoří se plíseň. Na telefonáty pan Lukeš už po několikáté nereaguje a dostat ho včas k opravě je pro něho nadliský úkol.   Pana Lukeše jsem informovala i emailem, kde jsem uvedla, že podle občanského zákoníku mám právo na odstoupení od kupní smlouvy po několika reklamacích. Na email nereagoval. Je to pořád stejný kolotoč, s tím, že zatékající voda ničí interiér domu. Pana Lukeše jsem 5x zvala na reklamaci z toho na tu poslední se již nedostavil. Žádné reklamační  protokoly ani jiné dokumenty prokazující provedenou reklamaci nemám, pouze fotodokumentaci v dobách oprav včetně data a času. Prosim o radu, jak při této situaci postupovat. Děkuji.  

 

ODPOVĚĎ:
Zde předně záleží, co je obsahem smlouvy, kterou jste uzavřela. Doporučuji tedy důkladně prostudovat smlouvu, abyste zjistila, zda popř. jak upravuje postup v takové situaci. A je nezbytné pak podle toho postupovat. Jinak pokud by toto smlouva neupravovala, je potřeba reklamaci řešit ideálně písemnou formou, tj. informovat o vadě, vyzvat k opravě a upozornit na to, že pokud nebude vada odstraněna, můžete (písemně) odstoupit od uzavřené smlouvy.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.