Reklamace nesprávně položené střechy - zhotovitel nereaguje
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Rekonstrukci rodinného domu jsem zahájila 16.5.2017 firmou "Lukeš- střechy, stavební firma." Jednalo se o opravu fasády, balkonu a střechy. Pan Lukeš mi nabídl různé střešní krytiny, se kterými umí pracovat. Po pár měsících se začala střešní krytina větrem nadzvedávat (po každé na stejné straně stejné šindele) a od té doby řeším neustálou opravu.
Do střechy začalo zatékat a tvoří se plíseň. Na telefonáty pan Lukeš už po několikáté nereaguje a dostat ho včas k opravě je pro něho nadliský úkol. Pana Lukeše jsem informovala i emailem, kde jsem uvedla, že podle občanského zákoníku mám právo na odstoupení od kupní smlouvy po několika reklamacích. Na email nereagoval. Je to pořád stejný kolotoč, s tím, že zatékající voda ničí interiér domu. Pana Lukeše jsem 5x zvala na reklamaci z toho na tu poslední se již nedostavil. Žádné reklamační protokoly ani jiné dokumenty prokazující provedenou reklamaci nemám, pouze fotodokumentaci v dobách oprav včetně data a času. Prosim o radu, jak při této situaci postupovat. Děkuji.
ODPOVĚĎ:
Zde předně záleží, co je obsahem smlouvy, kterou jste uzavřela. Doporučuji tedy důkladně prostudovat smlouvu, abyste zjistila, zda popř. jak upravuje postup v takové situaci. A je nezbytné pak podle toho postupovat. Jinak pokud by toto smlouva neupravovala, je potřeba reklamaci řešit ideálně písemnou formou, tj. informovat o vadě, vyzvat k opravě a upozornit na to, že pokud nebude vada odstraněna, můžete (písemně) odstoupit od uzavřené smlouvy.
Štítky: