Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Ráda bych se informovala, zda a jak mohu reklamovat službu resp. seminář, kterého jsem se zúčastnila. Na začátku listopadu 2019 jsem se zúčastnila placeného psychologického semináře. Autorka semináře na svých webových stránkách i dalších propagačních materiálech popisuje, co vše se během semináře účastník naučí, k čemu díky semináři dospěje a jak se během semináře bude cítit dobře.

V mém případě nedošlo k naplnění jediného uváděného bodu. O svém postoji jsem autorku po semináři písemně informovala, ale bez odezvy. Do semináře jsem investovala peníze, čas a jiné nezbytnosti, abych se ho mohla zúčastnit a na konci z něj nemám absolutně nic, ráda bych jej proto reklamovala a získala alespoň část peněz zpět, pokud je to možné. Prosím tedy o radu, jak v tomto případě dále postupovat. Předem děkuji za odpověď.

 

ODPOVĚĎ:
Ve Vašem případě je potřeba důkladně prostudovat smlouvu, kterou jste si seminář objednala (objednávku) a zejména případné všeobecné obchodní podmínky, na které objednávka odkazuje. Zákon totiž umožňuje, aby si smluvní strany nastavily proces reklamace dle svých potřeb. Lze očekávat, že právě smlouva či obchodní podmínky budou stanovovat, jak, kdy u koho apod. máte uplatnit reklamaci.
Doporučuji komunikovat s druhou smluvní stranou výhradně v písemné podobě.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.