Odpovědnost za rozbití krbu, kamen při přepravě - je odpovědný prodávající nebo přepravce?
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Dne 9.3.2020 jsem převzal zboží od přepravce. Obal byl neporušený. Po rozbalení na kamnech je prasklé sklo. Prodejce odmítá poslat reklamační formulář s tím, že reklamaci zamítl. Prodejce je www.mbterm-krby.cz. Přepravce https://www.geis-group.cz/cs. Nové sklo by mi prodejce zaslal za částku přesahující 6.000 Kč. Kamna stály necelých 23.000 Kč. Děkuji.
ODPOVĚĎ:
Na reklamaci trvejte. Reklamovat zboží můžete i bez použití jejich formuláře, tj. vadu popiště a zašlete doporučeně prodejci. Dle VOP je třeba odeslat reklamované zboží spolu s kopií daňového dokladu na vlastní náklady na adresu prodávajícího.
Doporučuji vést veškerou komunikaci výhradně v písemné formě.
Můžete se také obrátit na českou obchodní inspekci, aby prověřila postup prodejce - kontakt www.coi.cz.
Štítky: