Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)

    Dne 9.3.2020 jsem převzal zboží od přepravce. Obal byl neporušený. Po rozbalení na kamnech je prasklé sklo. Prodejce odmítá poslat reklamační formulář s tím, že reklamaci zamítl. Prodejce je www.mbterm-krby.cz.   Přepravce https://www.geis-group.cz/cs.   Nové sklo by mi prodejce zaslal za částku přesahující 6.000 Kč. Kamna stály necelých 23.000 Kč. Děkuji.

    Odpověď:

    Na reklamaci trvejte. Reklamovat zboží můžete i bez použití jejich formuláře, tj. vadu popiště a zašlete doporučeně prodejci. Dle VOP je třeba odeslat reklamované zboží spolu s kopií daňového dokladu na vlastní náklady na adresu prodávajícího.
    Doporučuji vést veškerou komunikaci výhradně v písemné formě.
    Můžete se také obrátit na českou obchodní inspekci, aby prověřila postup prodejce - kontakt www.coi.cz.

    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování