Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Zakoupil jsem sluchátka od firmy Apple (přímo přes jejich obchod). Po čtyřech potvrzených reklamacích v jejich autorizovaném servisu (iStyle) jsem začal řešit jejich refundaci. Nicméně vzhledem k tomu, že apple nemá prodejnu v česku mi bylo řečeno technikem na technické podpoře applu, že mám sluchátka donést opět do iStylu, kde oni potvrdí že sluchátka mají danou vadu a kdy bude moct technik z applu zadat požadavek na vrácení peněz.

Sluchátka jsem donesl do servisu 26.11.2021. Bylo mi potvrzeno, že sluchátka dorazily do Prahy, že technik kontaktoval člověka v Praze, nicméně od té doby nejsem schopný dostat jakoukoliv informaci.   Člověk v pražském iStylu mi napsal jenom, že se mu technik ozval, ale že víc mi říct nemůže. Snažil jsem se od té doby asi pětkrát zařídit telefonický hovor s technikem, abych se dozvěděl co se tedy děje, bylo mi řečeno, že mám očekávat telefonát do 15-ti minut, nicméně asi 5x v různé časy a různé dny se telefonát neuskutečnil.   Chtěl bych se proto zeptat, jak mám dále pokračovat, abych dostal vůbec nějakou odpověď, popřípadě moje peníze. Předem dekuji za odpověď.

 

ODPOVĚĎ:
Doporučuji neřešit celou záležitost telefonicky, nýbrž vše písemně. Obraťte se písemně přímo na servis (zašlete na adresu sídla iStyle), kdy v dopise popíšete celou situaci, zejména komplikace s technikem, a vyzvete je, aby splnili svou povinnost a potvrdili vadu. Současně je upozorněte, že pokud nebude ve Vámi určené lhůtě adekvátně reagováno, budete celou záležitost řešit právní cestou.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.