Opakovaná reklamace sluchátek Apple přes iStyle Praha - komplikace při vrácení peněz za trvale vadné zboží
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Zakoupil jsem sluchátka od firmy Apple (přímo přes jejich obchod). Po čtyřech potvrzených reklamacích v jejich autorizovaném servisu (iStyle) jsem začal řešit jejich refundaci. Nicméně vzhledem k tomu, že apple nemá prodejnu v česku mi bylo řečeno technikem na technické podpoře applu, že mám sluchátka donést opět do iStylu, kde oni potvrdí že sluchátka mají danou vadu a kdy bude moct technik z applu zadat požadavek na vrácení peněz.
Sluchátka jsem donesl do servisu 26.11.2021. Bylo mi potvrzeno, že sluchátka dorazily do Prahy, že technik kontaktoval člověka v Praze, nicméně od té doby nejsem schopný dostat jakoukoliv informaci. Člověk v pražském iStylu mi napsal jenom, že se mu technik ozval, ale že víc mi říct nemůže. Snažil jsem se od té doby asi pětkrát zařídit telefonický hovor s technikem, abych se dozvěděl co se tedy děje, bylo mi řečeno, že mám očekávat telefonát do 15-ti minut, nicméně asi 5x v různé časy a různé dny se telefonát neuskutečnil. Chtěl bych se proto zeptat, jak mám dále pokračovat, abych dostal vůbec nějakou odpověď, popřípadě moje peníze. Předem dekuji za odpověď.
ODPOVĚĎ:
Doporučuji neřešit celou záležitost telefonicky, nýbrž vše písemně. Obraťte se písemně přímo na servis (zašlete na adresu sídla iStyle), kdy v dopise popíšete celou situaci, zejména komplikace s technikem, a vyzvete je, aby splnili svou povinnost a potvrdili vadu. Současně je upozorněte, že pokud nebude ve Vámi určené lhůtě adekvátně reagováno, budete celou záležitost řešit právní cestou.
Štítky: