Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Řeším momentálně problém s jedním pánem. Domluvili jsme se přes facebookový prodejní portál marketplace na výměně dronů tzv. kus za kus. Výměna proběhla osobně s vyzkoušením obou kusů, zhodnocením stavu obou dronů a i vyzkoušení v letu. Po pěti dnech mě pan kontaktoval s tím, že mu v dronu nejspíš selhala baterie.

Nyní požaduje z důvodu údajně skryté vady, která se však záhadně projevila až s jeho užíváním, vrácení zboží a odkoupení dronů ode mě zpět. Zakládá se taková žádost na reálném základu? Pro doplnění uvádím, že oba drony jsou použité, oba již před naším používáním měli ještě předchozí majitele a co se týká technického stavu ať už baterií nebo samotných dronů, tak jsme s nimi byli oba dva při výměně obeznámeni. Děkuji Vám za případnou odpověď. S pozdravem Augustýn.

 

ODPOVĚĎ:
Skrytou vadu by mohl nárokovat v případě, že by o ní nevěděl a že by zde vada opravdu byla. V prvé řadě by musel prokázat, že vada nevznikla jeho používáním dronu, tj. že zde byla již v době výměny, a dále by musel prokázat, že o stavu baterie (že je použitá, že Vy sám nejste první majitel, tudíž že se rozhodně nejedná o novou baterii) nevěděl. Toto se nejeví jako příliš pravděpodobné.
Doporučuji všechny nároky písemně odmítnout.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.