Elektronickou cestou jsme uzavřeli kupní smlouvu na koně. Ve smlouvě je rozdělena cena na rezervační poplatek a doplatek. Rezervační poplatek byl uhrazen na účet a doplatek měl byt doplacen v době převzetí koně. Kupec si objednal vlastní transportní společnost, která koně v domluvený den vyzvedla, kupec měl byt také přítomen (kupec potvrdil ve zprávě), ale nakonec se nedostavil.
Transportní společnost o doplatku nebyla informována a doplatek nebyl tedy uhrazen. Kupec v danou dobu nereagoval, společnost byla tedy poslána pryč a kupec byl informován, že kůň nebyl předán z důvodu neuhrazeni doplatku a byl vyzván ať si koně vyzvedne v jiný termín. Kupec na toto zareagoval, že chce odstoupit od smlouvy. Má na to právo? Pokud ano, musíme vrátit rezervační poplatek? Smlouva uzavřena mezi fyzickými osobami, elektronicky. Děkuji za odpověď.