Zamítnutí reklamace auta koupeného v autobazaru - vadný řídící panel a autorádio
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Koupili jsme s manželem auto Audi Q7, ani ne půl roku a už se vyskytl problém ohledně systému v autu a autorádia. Jde o to, že v autě je systém, který není kompatibilní s rádiem a ovládacími prvky ve vozidle, kterými se reguluje nastavení zdvihu na komfortní automatiku atd. Za jízdy se mi stalo, že mi předek spadl těsně nad kola a systém i displej problikával.
Nechali jsme auto zkontrolovat v autorizovaném servisu, kde nám řekli, že ve vozidle není originál rádio, že odchází displej a že by to mohlo s tím souviset, kromě toho nám řekli i o jiných poruchách na vozidle. Auto jsme reklamovali, během tří dnů odpověď, že nic neuznávají atd. Podotýkám, že nikdo se na auto nepřišel podívat, ani na té pobočce, kde jsme reklamovali a dotyčná osoba, která vše sepisovala se na auto také nepodívala a dělají z nás... Podotýkám, auto potřebuji kvůli dětem, dennodenně vozím atd. Jak se prosím bránit, platíme 5.000 Kč měsíčně a auto je jen zaparkované.
ODPOVĚĎ:
V případě, že vada nebyla uznána, doporučuji nechat posoudit stav vozidla odbornou osobou, ideálně znalcem, následně vůz nechat opravit u jiné osoby a náklady takto vzniklé písemně uplatnit jako slevu z kupní ceny u prodávajícího.
V případě, že na písemnou výzvu nebude prodávající adekvátně reagovat, můžete ses tímto nárokem obrátit na soud.
Doporučuji komunikovat výhradně v písemné formě.
Štítky: