Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Koupili jsme dvě klimatizace (tepelná čerpadla) na bazos.cz od firmy (s. r. o). Máme fakturu, kterou jsme si nechali vystavit na naše s. r. o. Když jsme je chtěli namontovat, tak nám pánem co klimatizace / tepelná čerpadla montuje bylo sděleno, že byly neodborně demontovány a skladovány a nelze je použít. Máme od něj i písemné vyjádření.   Firma odmítá vrátit peníze za koupené zboží. Bylo zakoupeno v září 2022. Máme právo na vrácení peněz? Pokud ano jak s firmou komunikovat, aby peníze vrátila.

ODPOVĚĎ:

Je třeba písemně odstoupit od smlouvy, a to z důvodu podstatného porušení smlouvy prodávajícím, kdy Vám bylo prodáno zboží, které nelze používat. Písemné odstoupení zašlete na adresu sídla prodávajícího, současně jej vyzvěte, aby Vám vrátil zaplacené peníze ve lhůtě, kterou určíte, a sdělil Vám, kdy si čerpadla převezme nazpět (máte povinnost čerpadla vrátit).
V případě, že nebude na výzvu adekvátně reagováno, lze se obrátit na soud.
Doporučuji komunikovat výhradně v písemné formě.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.