Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 4.00 (1 hlas)

Jakou mám odpovědnost za zařízení/zboží, jehož nejsem výrobcem, které zákazníkovi dodám v rámci jeho instalace a u něhož se v záruční době vyskytne vada. Např. když jako elektrikář (OSVČ) dodám a namontuji svítidlo u něhož se později vyskytne výrobní vada. Vada je výrobcem uznána, tj. nejednalo se o vadu, kterou bych způsobil já neodbornou montáží.

Má v tomto případě zákazník nárok, abych mu zdarma provedl, demontáž vadného svítidla a následně montáž nového, včetně dopravy k němu? Nebo je to stejné, jako kdyby si svítidlo zakoupil sám zákazník a já provedl pouze jeho montáž - tj. veškeré náklady spojené s případnou demontáží i montáží platí zákazník. Děkuji.

 

ODPOVĚĎ:
Pokud součástí smlouvy mezi Vámi a zákazníkem je také dodávka svítidla, tak zákazník reklamuje vady svítidla u Vás. V případě, že se jedná o výrobní vadu, pak máte Vy možnost obrátit se na výrobce.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.