Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Prosím Vás o radu, co je možné nárokovat při reklamaci, již položené podlahy. Reklamace nebyla vyřízena v termínu. Reklamaci jsem podal online na stránkách Siko koupelny 16.3.2023, kdy reklamaci jejich technik přijal 21.3.2023 a reklamaci potvrdil. Mám ale za to, že o reklamaci jsem je informoval již 16. a v té době již měli možnost se s tím seznámit, takže lhůta běží od dalšího dne následujícího.

Takže nyní již je po termínu. Na podlahu se byl podívat technik společnosti, kdy jsem zároveň pozval zástupce pokládkové firmy a vše proběhlo s tím, že chyba v pokládce ani podkladu nebyla technikem shledána.   Nyní tedy chci odstoupit od smlouvy a mohu tedy požadovat i proplacení rozložení podlahy a také cenu původní pokládky vč. lišt, které se při sundavání poničí? Jakou náhradu a co vše mohu požadovat? Děkuji Daniel.

 

ODPOVĚĎ:
V případě, že odstoupíte od smlouvy, můžete požadovat vrácení již uhrazených částek. Jestliže v důsledku vadného položení podlahy vzniknou další náklady (cena za rozložení podlahy apod.), můžete nárokovat i úhradu takto vzniklých nákladů.
Veškeré požadované náklady je třeba písemně uplatnit u zhotovitele a požadovat jejich úhradu.
Doporučuji komunikovat výhradně v písemné formě.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.