Reklamace vyúčtování tepla 2022 od dodavatele Techem - účtovali zvýšenou sazbu i když ke zdražení plynu došlo až v průběhu roku
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Bydlím v obecním bytě a dostali jsme vyúčtování za rok 2022. Společnost Techem nám vyúčtovala spotřebu tepla za zvýšenou cenu (která byla od října) celý rok 2022. Zejména hlavní topnou sezónu leden až květen 2022: což se nám zdá trochu nefér. Co můžeme prosím proti tomu podniknout? Děkuji Natálie.
ODPOVĚĎ:
Pokud máte jakékoliv námitky k vyúčtování, musíte je uplatnit u dodavatele písemně a reklamovat fakturu. Máte možnost se dále se stížností obrátit na Energetický regulační úřad www.eru.cz, který je oprávněn provést šetření, zda dodavatel nepochybil při cenách za dodávané služby a má oprávnění zahájit s dodavatelem správní řízení.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.
Štítky: