Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 1.00 (1 hlas)

Před několika dny (dnes 28.7.2023) jsem nakupovala v butiku oblečení cca za 15.300 Kč. Doma jsem vše zkoušela a o šatech a kalhotách, o kterých mě prodavačka přesvědčovala, jsem si rozmyslela. Butik není v místě bydliště a když jsem se dostavila a chtěla požádat o výměnu zboží za jiné, nebyla na místě majitelka, ale prodavač s tím, že mi na paní majitelku předal telefon.

Požádala jsem o výměnu, nechtěla jsem vrácení peněz a byla jsem hned odmítnutá. Mám šanci uspět? Paní mi nedala ani účtenku jaké zboží jsem zakoupila a kolik které stálo. Platila jsem jí přímo na účet, který mi nadiktovala. Jediný doklad, který mám je výpis z účtu. Kalhoty stály cca 2.500 Kč a šaty cca 800 Kč. Děkuji za radu. Alena.

 

ODPOVĚĎ:
Právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz můžete jen při nákupu přes internet, pro nákup v kamenné prodejně toto právo neplatí.
Jediná možnost, jak se domoci vrácení peněz či výměnu za jiné oblečení, je dohoda s prodávajícím (provozovatelem butiku).

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.