Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Prodal jsem mobilní telefon na stránkách Bazoš s defektem (defekt byl popsán v inzerátu a upřesněn během SMS komunikace s kupujícím) a kupující s tím souhlasil a koupil to. Asi po týdnu mi kupující napsal, že se mu projevil nějaký další defekt a zda by šlo ten telefon vrátit. Teď už mi volají nějací jeho sourozenci a zasílají čísla účtu s tím, abych tam poslal zpět tu částku (nevím proč, ale o 1.000 Kč vyšší než cena prodeje).

Co reálně můžou udělat (to co píše asi otec toho pána už začíná vypadat jako hrozba). A jestli vůbec mám nějakou zodpovědnost za to, co se stalo s tím telefonem po týdnu od zakoupení (použitého zařízení)? Děkuji předem za odpověď. S pozdravem.

 

ODPOVĚĎ:
Zde záleží, o jakou vadu se jedná - zda jde o vadu, zda je zjevná nebo skrytá a také zda je podstatná. Kupující má obecně právo na uplatnění vad věci, ale pokud tuto vadu neuznáte, nezbývá kupujícímu, než se obrátit na soud, aby o tom rozhodl. Pokud kupující od kupní smlouvy neodstoupil, tak zatím nemá právo na vrácení peněz.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.