Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Prosím o informaci, jak mohu postupovat v případě, že jsem vozidlo předal k provedení záruční opravy do autorizovaného servisu (Mercedes Benz) a tato oprava již 3 měsíce trvá a stále není provedena? A neustále poslouchám, že stále není dostupný náhradní díl (údajně poloosa k zadní nápravě).

Mám sice od prodejce/servisu k dispozici náhradní vozidlo, ale začínám zvažovat, zda mohu za této situace odstoupit od kupní smlouvy (vozidlo je stáří 1,5 roku) a zda mám nárok na vrácení kupní ceny v případě odstoupení? Děkuji za informaci Pavel.

 

ODPOVĚĎ:
V případě, že jste vozidlo koupil jako spotřebitel, opravdu máte nárok na odstoupení od smlouvy, jelikož dle zákona na ochranu spotřebitele je prodávajcí povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů, což je ve vašem případě porušeno. Tímto nedodržením lhůty došlo k porušení kupní smlouvy. Máte nárok na vrácení kupní ceny, která však může být ponížena o amortizaci vozidla.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.