Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Telefonicky jsem reklamoval zájezd. Cestovní kancelář ale mou reklamaci po telefonu odmítla. Má na to právo? Musím reklamaci uplatnit písemně? Teodor.



ODPOVĚĎ:
Teoreticky by cestovní kancelář mohla přijmout reklamaci po telefonu, ale znamenalo by to pro Vás zásadní nevýhodu a to z toho důvodu, že byste neměl žádný důkaz o tom, že jste zájezd reklamoval, u koho, kdy, co jste reklamoval a v jakém rozsahu ...

Lze tedy vždy doporučit reklamovat zájezd písemně (emailem, dopisem) nebo jiným způsobem, který je prokazatelný.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.