Reklamace eurooken - rosící se a zamrzající meziskelní prostory
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin
ODPOVĚĎ:
Odstupte od kupní smlouvy. Předmět plnění není v souladu s vlastnostmi, které měl mít (jsou vymíněné ve smlouvě nebo jsou očekávané). Na reklamace nebylo reagováno a nebyla provedena náprava. Neuznání reklamace v tomto případě také není v pořádku. Takže sepište odstoupení od smlouvy a vyrozuměte dodavatele, kdy chcete, aby byla vadná okna odvezena a vám vrácena příslušná částka, kterou jste zaplatil.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.